با شروع طرح مسکن مهر پردیس در سال 1389، عملیات احداث 12792 واحد در شهر جدید پردیس آغاز شد و در سال 1392 با اضافه شدن 68427 و همچنین با اضافه شدن 3502 واحد در سال 1397، این تعداد مجموعا به 84721 واحد مسکن مهر در این شهر رسید؛ تعدادی که باعث شد تا خیلی زود مجموع افق جمعیتی در فازهای مهر و غیر مهر شهر جدید پردیس به حدود 500 هزار نفر برسد. با تلاش‌های پرسنل شرکت عمران و حمایت دولت، تاکنون 35 هزار واحد مسکن مهر در جدید پردیس افتتاح شده است که روزانه در حال تحویل به مالکان محترم است.

طرح اولیه مسکن مهر

محمد سعیدی‌کیا وزیر مسکن و شهرسازی مسکن مهر را به عنوان طرح اصلی دولت نهم در تأمین نیاز مسکن مردم عنوان کرد که سالانه تعداد یک میلیون و پانصد هزار واحد مسکونی یا زمین در سطح کشور واگذار شود. علی نیکزاد خرداد ۱۳۹۲ گفت از آغاز کار این دولت ساخت ۴ میلیون و ۴۰۰هزار واحد مسکن مهر شروع شده که نیمی از آن در روستاها بوده و ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد تا خرداد ۹۲ تحویل داده شده و مابقی باید تا پایان دولت دهم تحویل داده شوند. اما در شهرها حدود ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ واحد تا زمان درج گزارش تکمیل شده و بقیه در دست ساخت است که تحویل آن تا دولت یازدهم به طول می‌انجامد.

شهر جدید پردیس کجاست؟

شهر جدید پردیس شامل ۱۰ فاز با کاربری مختلف است و در شرق استان تهران قرار دارد. از نظر موقعیت جغرافیایی، شهرستان پردیس از روستای تلو در سرخه‌ حصار آغاز و در بوهمن به پایان می‌رسد. شهر جدید پردیس از شمال به کوه‌های البرز، از شرق به کوه دماوند، از غرب به تهران و از جنوب به روستا‌های طاهرآباد و کرکشت محدود می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد الزامی است.

این فیلد الزامی است.

خرید V2ray